Jdi na obsah Jdi na menu
 


Pokud máte nějaké připomínky, ozvěte se nějakými komentáři přímo na stránkách nebo na další kontakty, které jsem přidal:

 

E - mail: dina.123@seznam.cz

mobil: +420 723 704 347

 

 

 

                                                                        


 

 

 

Mapa

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

odpoveď, děkuji!

(Martin Háze, 29. 5. 2013 7:44)

Díky moc za upozornění, zřejmě nějaký omyl při vkládání z textového editoru, omlouvám se. Jsem rád, když nějaký pozorný čtenář si toho všimne. Teď by to mělo být všechno v pořádku. Pěkný den,

Sacharidové vlny

(Patrik Starý, 28. 5. 2013 22:08)

Dobrý den, četl jsem si Váš článek o sacharidových vlnách a trochu mě zarazilo následující. Pokud vidím správně, použil jste v obou dvou dnech stejný počet racio chlebů a i zbytek jídelníčku je stejný. Jak může tedy být jeden den 150g sacharidů a druhý den 300g? Děkuji za vysvětlení
3. den: 150g sacharidů

· snídaně - 5 vajec (4 bílky + 1 celé vejce), 3 plátky rýžového chlebíčku
· svačina - sýr cottage 150 g, 2 plátky rýžového chlebíčku
· oběd - 200 g kuřecího či hovězího zadní, 4 plátky rýžového chlebíčku
· svačina - tuňák ve vlastní šťávě, 2 plátky rýžového chlebíčku
· večeře - 200 g kuřecího či hovězího zadní, 3 plátky rýžového chlebíčku
· večeře II - tuňák ve vlastní šťávě

4.den: 300g sacharidů

· snídaně - 5 vajec (4 bílky + 1 celé vejce), 3 plátky rýžového chlebíčku
· svačina - sýr cottage 150 g, 2 plátky rýžového chlebíčku
· oběd - 200 g kuřecího či hovězího zadní, 4 plátky rýžového chlebíčku
· svačina - tuňák ve vlastní šťávě, 2 plátky rýžového chlebíčku
· večeře - 200 g kuřecího či hovězího zadní, 3 plátky rýžového chlebíčku
· večeře II - tuňák ve vlastní šťávě

Re: Sacharidové vlny

(Martin Háze, 29. 5. 2013 7:40)

Díky moc za upozornění, zřejmě nějaký omyl při vkládání z textového editoru, omlouvám se. Jsem rád, když nějaký pozorný čtenář si toho všimne. Teď by to mělo být všechno v pořádku. Pěkný den,

Kulturistický závod

(Michal Skopeček, 7. 11. 2012 10:35)

Zdar, držím ti palce aby si dobře dopad. Snad se budeš rozhočím líbit.

RE : otázka

(Martin Háze, 20. 11. 2011 8:19)

Dobrý den,
Podle mého vkusu v tomto období se zaměřit všeobecným přípravám tzn. (posilovna, sprintový běh do schodů, sprintový běh do kopce – na rozvoj síly, tělocvična, apod.).
Posilovna – 1. měsíc zpevňovací období (svalový korzet, záda) 2. měsíc cviky na objem
Tělocvična- skoky přes švihadlo, společenské hry, trénink rovnováhy tzn. posilování hlubokých svalů cviky na balančních pomůckách( gymnastickém míči, apod.) – ten trénink musí probíhat, tak aby společnost bavil
Venkovní sport – sprintový výběh do schodů, do vrchu – to slouží na rozvoj rychlostní síly, dále je potřeba se zastavit v nějakým parku a udělat 50 výstupu na lavičce, okamžitě potom by měly následovat, kondiční kliky a shyby + běh, přeskakování laviček, skoky do dálky apod. Dále doporučuji pokud není sníh kolečkové brusle.

Když bych to shrnul období listopad a prosinec by měly probíhat všeobecné přípravy na rozvoj síly a celkové kondice ( tkz. všehochuť) ono celý rok také není dobré jezdit na kole.

Odpověď :
období listopad: kolo či trenažér klidně ano, ale nesmí být hlavním tréninkovým náčiním
období prosinec : zpočátku, to samé jako listopad, akorát koncem měsíce bych se už více i kolo zaměřil, pak teprve v půlce ledna začínat s najížděním objemů o rozvoji základní
vytrvalosti.

Pokud bych mohl poradit : udělal bych naprostý opak podle toho jak píšete : v nynějším období spíše tělocvična a v pozdějším období kolo klidně, ale rozhodně né naplno.
Hodně štěstí !
Pěkný den

otázka

(Lance, 19. 11. 2011 20:24)

Ahoj my jsme taky najely podzimní přípravu pět dní v týdnu trénujem a jezdíme na kolech a trenažeru.V prosinci začínáme s posilovnou a plaváním plus trenažer.Myslíš že trénujem dobře?Ahoj Lance.

poděkování

(Velová Helena, 11. 10. 2011 9:35)

Děkuji - právě jsem si přečetla na těchto stránkách reportáž z MVV 2011, krásné, manžel Vašek se určitě v cyklistickém nebi raduje, myslím, že tohle je smysl akce MVV...UŽÍT SI KRÁSNÝ ZÁVOD - vítězství je jen "třešničkou" na dortu :-)
Přeji mnoho cyklistických i osobních úspěchů a především plné zdraví.
Velová Helena

Re: poděkování

(Martin Háze, 18. 10. 2011 7:52)

Rádo se stalo, já také moc děkuji za pěkný závod a za kvalitní organizaci...a moc se budu těšit na příští ročník MVV...Prima Den