Jdi na obsah Jdi na menu
 


Mezinárodní závod Praha - Karlovy Vary - Prahy

21. 12. 2010

Aktualizace 27.9.2010

Praha – Karlovy Vary – Praha – tečka mojí sezóny

 

 

Obrazek

Tentokrát mě na závody odvezli naši, vyrazili jsme v 6 :00 ráno, abych byl v 8 :30 na prezentačce. V Praze byla mlha chvílema i jemně pršelo, teplota se pohybovala okolo 16 °C. Cca v 8 :45 jsem se setkal s celým týmem, kde jsem dostal startovní číslo s čipem, šli jsme se podepsat jako celý tým. Do startu už nezbývalo moc času na rozjetí, protože jsme instalovali čísla a čipy, ještě že byl ostrý start těsně za Prahou, takže 11 km rozjezd což mi velice vyhovovalo. V 9 : 30 start ze Strahova ze stadionu, pomaličku se začínalo závodit i na tomto úseku a na začátečním okruhu. Dojedeme za Prahu, dokonce už čekáme i na nějaké odpadlíky i na tomto úseku peleton nedojel pohromadě. Ostrý start začal v 9 :55, začalo se poměrně ostře, mezi vesnicema jsme to řezali 50 – 60 km/h, jako jedna dlouhá laina a asi prvních 30 km byla jízda svižnější, začátek trati byl poměrně dost kopcovitý v jednu chvíli mě to připadalo jak na sudetech a dlouhé nebezpečné sjezdy po mokré vozovce. Po prvních 30 kilometrech se tempo zmírnilo, spíše se povídalo a jelo se výletně nebo závodníci odskakovali na WC. Jel jsem ve skupině s našima hlavníma reprezentama i dalšíma známíma osobnostma, jako např. Franta Raboň, Jaroslav Kulhavý, Stanislav Kozubek, Petr Benčík a spousta dukláků a sparťanů, ale celý balík už nějaké minuty ztrácel na pár uprchlíků jako např. Vedoucí našeho týmu Karel Kopr. Na 70 kilometru se tempo rapidně zvyšovalo a snažím se držet, ale dlouhé sjezdy jsou mokré a nebezpečné v 70 km /h rychlosti se kola  podsmekávájí a v tom případě jsem dostal strach, no a bohužel po 80 km těsně pod vrchařskou prémií balík pomaličku ujížděl, postupem čas nás ještě s pár lidma předjíždí autobus, kola dáváme do dodávky před autobusem a jdem do autobusu, autobus se začínal plnit, hlavně v těch místech, kde se začal lámat chleba tkz, sejtování, očistky a slabší odpadali, hlavně k tomuto docházelo po vrchařských prémiích, někteří nasedali do svých mechaničáků. Sledoval jsem z autobusu jak déšť houstne, tak jsem byl nakonec rád, že jsem v teple a suchu v pravou chvíli jsem nastoupil do autobusu. Přijíždíme do Prahy, vysadili nás před stadionem, jdu k autu a tam už na mě čersvě čekají naši, ještě jsem se jel rozloučit s celým týmem, odevzdat čip a číslo a jeli jsme domu.

 

Co jsem jedl odpoledne den před závodem:

  • odpolední svačina – ovesné vločky

  • odoplední svačina 2 – sýr cottage, jablko

  • večeře – tuňák se zeleninou, olomoucké tvarůžky 125 g, půl tvarohu 125 g, 3 plátky slunečnicového chleba + jablko

  • večer těsně před spaním – mléko, emco mussli s ořechy cca 100 g

Odpoledne a večer před závodem jsem se pořádně najedl, tzn. sacharidů a bílkovin bylo na závodech rozhodně znát síla a vytrvalost. Před dlouhým závodem je potřeba přísun velkého množství sacharidů a bílkovin, protože dochází k lepším výkonům, nebojte si dát večer před spaním sacharidy do tuku se to do rána nemůže uložit. Moje pravidlo zní : před pořádným závodem se pořádně nažrat !!!

 

 

Obrazek


Schrnutí :

Závod se mi jel celkem dobře, občas se mi nelíbily sjezdy tam jsem ztrácel, ale peleton jsem velice snadno dohnal, ve sjezdech se všichni chovali bezpečně, protože bylo mokro a smekalo to. Prvních 30 km ostrého tempa jsem v pohodě zvládal i rezervy byly a po 80 km mě předjel autobus. Jinak s výkonem jsem byl naprosto spokojenej na to, že byl můj 3. hromaďák za sezonu a poslední hromaďák byly jarní Sudety a byl to můj první hromaďák v profi peletonu, moc jsem vytrvalost netrénoval. Hlavně moc děkuji našim, kteří mě na závod dopravili a celému týmu KC Slavia Praha, že jsem se mohl na tomto velikém a profesionálním závodě zůčastnit.

 Web : bell.csdevelopment.cz/domino/wcv.nsf/HTML_code!openpage

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář